Premiyum

Jag tänkte mest visa hur ett proffs äter godis - alltså jag!
 

Lyxade till det med Karamellkungens lyxigare konfekt, vilket var dömt redan från början att misslyckas. Inte alls Yum. Blä! Och Snordyrt! Men man måste ju våga prova på något nytt här i världen!
Inte hjälpte den mot huvudvärken heller som jag dragits med i tre dagar nu.
 
Så nu ska vi börja med träningen igen! Den har legat på is då jag har dragit på mig ännu en omgång av förkylning.
Men nu tycker jag att jag har vilat ordentligt, så nu får det bli ansträngning med eller utan andra krämpor.
 
Tänkte också lägga upp en bild på en Loka som alla andra gör!
 

Hade man kunnat sockra den och ätit med sked hade det ju varit himmelriket! - Om man vill sluta med godis under veckodagarna alltså.
Har inte testat Strawberry Icecream som jag fått uppfattningen om att den ska vara allra godast av de tre nya smakerna. Lemon Pie var inte så värst speciell då den smakade som nästan alla andra kolsyrade drycker med citrus-taste!
 
Danne tog jägarexamen i helgen också! Jippie! Nu ska han ha vapenskåp, bössa, kikarsikten, licenser och jaktmarker.
Ser hur mina år i denna lägenhet passerar... Fast man kan duscha jävligt länge och inte behöver man bry sig om att stänga av allt som går på ström innan man går ut! Här ska man ha valuta för det som står på hyreslappen!
 
Deså!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: