Målare

I natt drömde jag att jag blev biten i ögat av en unge på jobbet. Då fick det vara nog. Så jag tog och blev målare istället.
Jag är ju så impregnerad av hon Susie i Arga Snickaren. Det ser ju så fantastiskt roligt ut. Och vilka tapeter man ska få vara med om att sätta upp! Rum som förvandlas. Se förändringen. Och allt jävla slit sen.
Så där har vi min grej! Enligt drömmen.
Jag var så jävla cool i mina målarbyxor!
 
Susanne Bäckström
 
I dag har jag uppdaterat Hemnet säkert en gång var femte minut från det att jag vaknade vid 8 i morse.
En säker källa har berättat för oss att ett objekt kommer dyka upp i det område vi vill bo!
Det vi vet är att det är sjötomt och att inget vatten är indraget. Allt annat är bara stora frågetecken.
 
Det är just det som gör den här väntan så olidlig. Vad är det för något? Och får vi flytta nu?
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: