Berget Deluxe

Nej men oj titta! En ny kategori på bloggen!
Träning!
Men jag har inga mer idéer för hur jag ska fylla ut den, med vad?
För jag är inte en sån typ i tights eller vad det heter som tar bilder framför friavikter-spegeln på gymmet - än.
Och jag tycker det är skittråkigt att äta nyttigt hela tiden.
Mitt mellannamn är ju typ sås. Vad är mat utan en god sås?
 
I går körde jag ihjäl mina ben. Kom på ungefär mitt på dagen att jag skulle nog allt anamma Squat-challange jag med! Fast i min egen tappning. Så hittade en hyperaktiv kinesiska (kineska?) på Youtube som körde igenom ett squatpass. (Länkar till filmen så ni ska få se vad jag genomled. Passet alltså.)
Och sen på kvällen mördade jag benen ytterligare på gymmet så idag har jag behövt lyft till toaletten.
 
Det är mitt i den härliga träningsvärken man kommer på att man ska gå ut och gå en mil.
Istället för att sitta hemma i soffan och titta på hockeyn och svulla upp resterna av den gudomligt goda Snickerstårtan eller följa grabbarna till det svettiga gymmet så var man ute i det vackra senvårkvällsvädret!
Och gick en mil! Är det någon som missat det nu? En mil!
Med fan 5 kilometer uppförsbacke och sedan 5 kilometer motvind.
 
 
 
 
 Jag vågar inte tänka på hur mina ben kommer må i morgon!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: