Avvänjning

Har sovit två timmar i natt.
Stackars mig.
Anledningen har varit att försöka avstå dessa små frestande jävlar. En hel natt. Sen har ju inte grannarna varit så tysta heller och sen tror jag de rengjorde sopkärlen i soprummet vid halv fyra. Danne hotade med att låsa in mina sprayflaskor i vapenskåpet, men då jag vet vart extranyckeln är skulle allt bara bli extra besvärligt. 
 
 
 
Det måste vara nässprayens fel att jag helt plötsligt börjat känna lukter som inte finns. Eller åtminstone som inte Danne kan känna så källan är inte så pålitlig...
Ändå har jag läst mig till att det brukar vara tvärtom, att brukar man detta lösningsmedel över 10 dagar tappar man luktsinnet. 
Så det enda som återstod då var ju att jag är gravid.
Starka lukter - gravid. Eller något hjärnfel. Men jag börjar i den änden att bli av med mitt beroende av att inte kunna andas.  
 
Så idag skall täcken och kuddar tvättas! Jag känner bara en stark stickande doft i stil med instängd, bortglömd, gammal vidrig igenspikad garderob. Eller skrubb.
Och i köket luktar det bara timjan efter den där vidriga ugnsköttfärsen jag gjorde i förrgår...
Fast då är det lite bra att jag inte kan andas för då känner jag inte så mycket.
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: