The Botten Is Nådd

Det skulle inte förvåna mig alls nu, om min förkylning förvärras inför den här helgen också.
Den har ju haft förmågan att ta om till mina jobbhelger, och nu är det dags för en sådan igen.
 
Jag läste lite bakåt i bloggen här i går, och första gången jag nämnde nåt om snor och liknande var den sjunde januari. Det är alltså precis två månader sedan. I två månader!
 
Jag minns inte ens när jag var på gymmet sist. Så snart struntar jag i bihålor och hosta och går dit och köttar ändå!
Min motivation är på botten för det första jag gör nu när jag vaknar är inte att checka Hemnet, utan det är att söka nya recept på kladdkakor.
 
Nej nu får det vara nog med det här!

Och nu har Danne blivit tussig också. Visste väl att han inte skulle komma undan länge till!
 
Min handled är paj idag också. Var med jobbet på HLR-utbildning igår och den där Mini-Anne var verkligen hårt uppblåst. Så nu kan jag rädda liv! Igen. Var ju på den där utbildningen senast för ett år sedan då jag pluggade till Uska. Tänk att det är snart ett år sedan också. Nionde maj tror jag närmare bestämt.
Bäst att skriva upp det nu då!
 
 
En helt vanlig middag












KOMMENTARER:
Lillebror

Cola? Fyyyyyyyyy!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: