Present

Såhär på åldringsdagen. Mitt i livet. Det första man gör när man vaknar är att öppna brevet från KPA Pension.
Mitt hitintills intjänade belopp är hela 29 kronor i månaden från och med den 1 mars 2054.
Måste verkligen börja planera vad jag ska göra med alla de kronorna till den dagen kommer...
41 år kvar.
 
Och nuförtiden när man är så gammal och har jobb har man inte tid att fira födelsedag. Det får bli på måndag. Danne är stressad över att han inte fixat present till mig än, men det är inte så lätt då jag förbjuder honom att åka ut på stan när man kan beställa billigare via nätet.
Och vad då vill ha? Presenter?
Jag har önskat mig en sak och det är skitpåsar till Moltas.
 
Den bästa presenten jag fått idag, var när chefen ringde och erbjöd mig fast tjänst på jobbet.
 
Grattis till mig!
 
 
 












KOMMENTARER:
Moster

Stort Grattis både på födelsedagskalasdagen och till jobbet ! Fy fasen vad grett med anställning!! Hoppas bara att ni är ledig till påsk så ma får råkes.Kram kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: