Dub Incorporation

Jag lyckades ju göra en dreadsknut. En gång. Jag är så jävla värdelös.
För senare på kvällen när vi skulle på Bodypump fick jag inte alls till knuten igen.
Det stack ut korvar lite här och där ur mitt skatbo. Inte alls dreads-snyggt!
 

Min hyfsat lyckade knut!
 
Jag fick ett bildbevis på den då jag höll på testade nya kameran. Den jag vann. Som bara tog tre månader innan den kom. I alla fall!
 
 
 
Jag börjar nästan trivas med längden nu. Det börjar bli lite längd på dom!
De är ju ändå över åtta månader nu.
Fast jag svävar ändå lite mellan den stora frågan att köpa äkta löshår och fylla ut.
Men jag vet att det inte kommer bli så, för jag vet för det första inte hur man gör, sedan vill jag ha dem naturliga!
Inget fusk här inte!
 
Så varför diskuterar jag?
 
Instagrambild för att visa skillnaden. Eller vilken skillnad?
 
Dreadsen idag - tvättades igår
 
 
Och vad är det jag sitter och upptäcker?
Inte nog med att Skaburbian ska vara på Öland Roots i år så ska även Dub Incorporation vara där!
Ett nytt band jag hittat och ungefär spelat sönder. Eller de har några låtar som är riktigt bra. Ett franskt band, och alla vet ju ungefär hur fransk musik låter. Som franska. Spela upp ett band baklänges.
Men i det här fallet är det bra! BRA!
Kultiration ska också spela där...
 
 
Något som däremot inte var så bra är att jag inte fann den här låten i någon bättre kvalitet.
Vill nu någon höra den i bättre sound så är länken till Spotify här.
 
Egentligen ska jag ta och göra mig klar, för vi ska på middag ikväll!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: