Bubbla

Nu testar jag att skriva ett inlägg från den här värdelösa appen, som alltid på ett eller annat vis kraschar när jag skrivit klart.Nåväl. Vi har semester och njuter. Åkte upp till skogen och gör det största misstaget att glömma kameran hemma. Så Danne fick ta en tur hem till staden igen och hämta den. Klantigt gjort.Så idag har vi förgiftat hunden med lite såpbubblevatten enbart för vackra fotons skull. Eller vackra blir de ju inte heller. Men kul att testa. Det hade ju kunnat bli fint.Funderar på, det borde ju finnas något vis att kunna koppla systemkameran direkt till mobilen. Har ingen dator så kan inte ladda upp bilderna. Så nu har jag tagit kort med mobilen på kamerans display. Vackert.På med ett instagram-filter på det så! Och direkt efter middagsmaten ikväll så tog jag och snörade på mig spring(lunk)skorna. Heja mig!Hållet från helvetet redan efter första metrarna så nu får jag massa experttips från brorsan som jag ska tänka på till nästa gång!Blev ändå 4.77 km, pissnödig och allt.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: