Regnar

Nej nu drar vi ner persiennerna och låtsas som det regnar.
Tittar på Min stora lata familj medan vi smaskar på kladdkakan dom råkade bli till bara sådär.
Kladdkaka var det längesedan man gjorde, om det skulle vara någon ursäkt? Och jag tror det blev det mest lyckade kladdkakan någonsin. Med havssalt i.

Åkte ut för att bada Molle idag också, istället för att åka på gymmet. Kändes svettigt och jobbigt bara.
Så direkt vi kom ut till vattnet blev det plötsligt tvärmulet. Moltas blev uppäten av myrorna. Stackarn slängde sig i panik på backen. Så vi åkte hem. Och gjorde kladdkaka!

I morgon blir det jobb igen efter en dags ledigt. Natt sedan har jag natt på söndag. Och på onsdag. Sedan är det bara fredag kvar sen har jag också helg!
 

Fint att se hur det regnade på andra sidan. Mullrade en stund gjorde det med!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: