Ben. Hejdär!

Okej.
Såhär andra dagen efter det där benpasset på gymmet som fick heta duga går man fortfarande som att man glömt hela skivstången kvar i analet. Eller något annat i den stilen. Eller precis så.
Så när det ska till att knytas skor och av med ortoser på jobbet är jag härmed lika graciös som när 60-åringarna jag jobbar med ska försöka ta sig upp från golv-läge.
 
Andra dagen med träningsvärken är ju värst. Säger dom.
 
Efter gymmet, och jag tror det är här vi förlorar lite av allt vi ger. Plusminusnoll.
Fick en bild som visar ungefär precis hur jag menar, en dålig bild men den talar för sig själv;

 
?
 
Sitter med träningskläderna på i soffan direkt efter gymmet och i bakgrunden står proteinshaken och en annan doppar jordgubbar i vit choklad?

 
Jaja...
Dålig karaktär kan man väl ska växa ifrån? Någon gång?
 
 
 
Precis i denna stund pågår denna konversation här hemma;
 
Danne: Jag måste ta och skriva ett testamente ja!
Jag: Vadårå älskling? Det är ju jag som ska få allt!
Danne: FISKEGREJERNA?!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: