1 år!

Idag är det ett år sedan mina dreads började arta sig på skallen.
Men jag har tagit den här dagen som årsdag, för det blir jobbigt att fira halva skallen ena dagen och andra hälften nästa och den sista skallbiten en tredje.
Så den 7 juli firar jag mina 72 dreddar!
 
Ett år.
Då satt Mirlinda och slet med mitt hår. Tack ännu en gång, jag är så nöjd med ditt jobb!
 
Och jag ångrar det inte det minsta! Nu ser jag bara fram emot ännu ett år. För jag tycker själv att de blivit snyggare och mognat bara på den här lilla sista tiden. Eller snygga är de ju definitivt inte ännu då de är så korta, och inte tycks växa något alls. De spretar åt alla håll, men det är väl en del av charmen?
Tycker själv att vissa dreads ser ut som små kattskitar. Topparna på dreadsen påminner om kattskitkorvar, den där avstrypta änden av diverse som kommer ut.
Och det är bara för att jag var tvungen (eller fick för mig) att virka in topparna. Något jag ångrar något så fruktansvärt att jag gjorde.

Men längden kommer nog den med. Tålamod har man ju hört talas om.
 
Sammanfattar detta första år i bilder.
Några har ni sett förut och andra inte. Vilket är omöjligt då de togs just idag!

 






























 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: