Vinnare!

Helt sanslöst! Helt sinneschuuuukt!
Jag har under december månad varit med i Cyberphotos Klappjakt.
En tävling som innebar att man varje dag fick en ny kort liten ledtråd som man skulle sitta och finurla på ett tag. Ledtråden skulle sedan leda till en produkt på deras hemsida, vilken som helst. På den produktens sida fanns det sedan en "ingång" till självaste tävlingsbidragsblanketten. Finns det ordet i svenska ordboken?

Jättekul tävling!
 
Och idag sitter jag och försöker tränga ner flingorna i min trånga, ännu onda hals utan att drunkna i mjölken då jag knappt kan andas.
I alla fall.
 
Så ser jag i deras blogg att jag är vinnare nummer 4 av en Fujifilm XP170!
 
 


"Med en 14 megapixels CMOS-sensor och 28-140mm brännvidd kan du komma nära motiv men även fånga vyer.

Kameran kan också filma i full-HD.
Objektivet har en vattenavstötande behandling som gör att vatten rinner av.
Den klarar fall från upp till två meter, kyla ner till tio minusgrader och kan vara nere på tio meters djup.
Förutom att vara vattentät, stöt- och dammtålig kan XP170 även trådlöst föra över bilderna till din smartphone, surfplatta eller dator"


Skoj skoj!
 

Vet inte om jag vunnit en blå eller orange. GE MIG DEN ORANGEA!












KOMMENTARER:
Beatrice

Du Kunde ju fått en chock. Vafan tänkte dem med? Det där är ju livsfarligt!!!!!

mary

GRATTIS!!! :D Fan va skoj!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: