Skakis

Det blev inget fotograferande av stjärnor i går kväll då det var mulet. Vädrets makter gör man inte något åt.
Klev upp tidigt i morse för att bege oss mot staden igen, då jag hade ett möte med distriktssköterskan klockan 11.
Först ringer chefen och är brydd över min lön. Nej, jag fick ju ingen lön den här månaden. Superskoj.
Sedan ringer distriktan och avbokar min tid. Jag visste nästan att det skulle hända.
Men vi åkte hem tidigt ändå eftersom vi ändå var på väg.
Efter det ringer de från jobbet och istället för att jobba kväll i morgon tar jag på mig ett dygn.
 
Väl hemma så förbereder vi oss för det första gymbesöket för det här året. Och på flera år också skall tilläggas. Så nu är vi igång.
Det känns ju bra. Eller inte nu efteråt i armarna. Tur datorn har auto-spelling-checkis.
Skakis.
 
Så jag tänkte blogga lite snabbt innan vi ska åka till svärföräldrarna och äta middag och visa upp bilderna på vår fina byrå som tagit några fler kvadratmeter av vår lilla tvåa.
Men då har min hårddisk pajat.
Förbannade jävla teknik. ALLA bilder på bäbis-Molle är där inne. Och den går inte i gång. Stendöd.
 
Så nu tänker jag lägga mig i soffan med mina blöta drullar och hoppas på att Danne kan sminka på mig ett face så får jag komma hem sen ikväll och fortsätta den här halvt värdelösa dagen på det mest värdiga sättet. En teve-kväll utan något gotta. 












KOMMENTARER:
Bea

Men vad ni är duktiga!!!!!!!!!!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

/Kan inte få nog av utropstecken

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: