God natt

Ännu en jobbhelg är över. 
Känner mig som en gamling som somnar i soffan direkt efter middagen. 
Och nu har man gått och lagt sig före 22.
 
Grannarna har i alla fall skött sig den här veckan. Någorlunda. 
På tal om sköta sig så är det något vi gjort idag!
Efter jag slutade i morse åkte vi och slet på gymmet i över två timmar!  
Våga bara inte fråga om träningsvärken i morgon!
 
Nu ser jag fram emot min lediga helg!  Det är det som är så bra när man jobbar, att man uppskatar att få vara lite ledig!
Blir så satans less på de som "frivilligt" går arbetslösa och gnäller över att de inte är "lediga".
Blev bara tre jobbhelger på rad förmin del nu då.
Gnäller jag?!
Nej, för snart får jag mitt hus!
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: