Första dagen

Började den första dagen på det nya året med smörgåstårta till frukost.
Man har ju ända ett helt år på sig att fixa nyårslöftena.
Inte för att vi avlagt några,  men vi anar väl båda två att gymmet måste få sig några besök av oss... 
Är det nu man ska tro på sig själv?
 
I alla fall så blev det nyårsfirande i byn. Vi åkte upp efter jag slutade i söndags.
Danne sitter redan ute på isen och pimplar. Jag och Molle ska snart gå ut vi också och leta reda på honom. Men just nu var han så kelig så jag törs inte röra på mig.
Molle är annars en väldigt egoistisk bulldog. Så man får passa på!
 
Märkte ju nu att man kan blogga direkt från blogg.se utan den där skitappen.
Lillebror vägrar ju vakna så jag kan inte låna hans dator för han har ju typ en meter långt lösenord på den.
 
Kom ju på att jag inte visat bilderna hur det blev med den nya byrån hemma heller.
Pch på tal om bilder sitter jag och hoppas på att det ska sluta snöa så det blor stjärnklart ikväll så jag får smälla upp stativet och fota!
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: