Bamboo Banga

Nu tänker jag sitta här halvsnorig och jävlig och sura lite över att jag inte kunde följa med på gymmet.
Och ja, jag har ätit en jävla chokladbit, bara för att det var typ värt det. En hel chokladkaka då.
 
Danne åkte iväg med Bea och Tobbe till 24 ikväll också. Själv tror jag på metoden att vila upp mig till imorgon så jag kan ge mer järnet då istället för att ge halvjärnet två dagar i rad.
Förhoppningsvis.
Så jag har passat på att göra en smarrig kvargröra till Danne när han kommer hem från gymmet med massa blodapelsin och hallon. Sedan lite psylliumfrön också, men det säger man inte till honom för då tror han väl att alla magåkommor beror på de stackars fröna.
 
När jag vakande före larmet i morse 05.30 ville jag bara grina. Eller jag gjorde det. Stod och tyckte synd om mig då jag borstade tänderna och kved som ett barn, eller som jag i alla fall gjorde när jag var liten för att slippa skolan. Snorade och slemmade medan "töör tåran" rann.
Hade morgontur och sedan hade jag tagit på mig kvällen också, smidig som man är.
Jag skulle vilja veta hur många procent jag jobbar nu. 130%?
Trodde inte i morse att jag skulle orka med det, men klapp på axeln till mig!
 
Hus, hus, hus, hus.
 
Så februari blir en jävligt tuff månad för jag har tagit på mig massa extra. Men sedan kommer jag inte kunna jobba fullt ut i mars för Danne åker bort i typ sex veckor. Skoj.
Han missar vår 8-årsdag och min födelsedag.
 
 
Så jag sitter och lyssnar på massa gamla godingar med M.I.A. Med lite förhöjd bas. Aningen.
Och?
 
 
 
 
Shit. Jag ser ut som Zlatan på den här bilden. Eller Fares Fares. Fast de är ju rätt lika varandra.
Näsapa.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: