Svett

I går kämpade jag på crosstrainern på gymmet. Man måste göra sådant som är tråkigt ibland också.
Tyckte jag ändå körde på en hög nivå. Random jobbigt och lättare jobbigt blandat med mjölksyrejobbigt.
Pirrade lite på överläppen när det gått lite mer än halva tiden och jag avverkat den absoluta toppen på programmet.
Kände med fingret i hopp om att det skulle vara en svettpärla. Men det var det inte...
 
Jag har aldrig fått till någon svettdroppe på min kropp.
Efter ett pass när jag tar av tröjan är det första jag gör att lukta på den.
Deodorant, vad är det?
Är bara någon enstaka gång jag känt mig själv lukta svett.
 
Och det är ju inget att klaga på. Men ibland hade jag velat kunna svettats, bara för att visa - jävlar vad jag tar i nu!
 
I dag måste vi dessutom förnya våra gymkort. Tänk att det är ett år sedan vårt gym öppnade på Frösön.
Det lät bättre än att skriva - tänk att vi gymmat i ett år nu...
 
Färsk gymformbild. Eller så.
Härmat 112 Aina har den här affischen gjort också.
 
 
 
Och vad lustigt det är att jag är i en Livelihood/Syster Sol period igen.
Började ju sluta tycka om henne när hon blev solo.
Men nu var det lagomt bra musik att spela för att slippa höra stamp och tramp där på övervåningen.(Det är en och samma person.)
 
 
Det sista jag tänker ta upp för nu är att jag vann ju en tävling! Jag älskar att vinna saker. Det är ju gratis!
En Eva Solo Kylksåpskaraff med två dricksglas.
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: