Fil

Vad jag hatar att vara förkyld.
Skärmen blir så full av fil då jag hostar. Och jag måste sitta och äta frukost vid datorn när jag är ensam hemma.
Jag tar ju igen massvis med tid på det viset.
Fast ändå har vi inte hunnit med just någonting den här helgen. Jag jobbar ju hela nästa så det var som lite sista chansen det här innan jul. Att hinna med allt man måste. Så då får man stressåka in på stan under någon kväll och bli ovänner.
 
Bakade lussebullar igår. Jävlar vad goda de blev. Supersaftiga!
Så idag ska jag bara de obligatoriska Daimkakorna. När jag orkar. Jag är ju sjuk. Trött, less, förbannad och förbannat less och trött på att vara förkyld!
Ingen har vid det här laget missat att jag är förkyld. Igen?
 
Blev både bullar och katter.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: