Proteiner

Dåså. Fredag kväll och man är ledig. Hunden är nybadad och vi har precis kommit hem från gymmet.
Fast innan det var vi faktiskt iväg på Hemmakväll, vilket är år och dar sedan känns det som. Inte för att ha någon bortförklaring men...
Och man måste faktiskt få ha lite glädjeämnen här i livet. Godis är gott som fan därför äter jag det. Och chips. Västkustchips!

Tänkte mest bara visa vad middagen i går (och idag) bestod av.
 

Fick muta pluppe med grillad kyckling för att få honom i badet!
 

Badade Molle! Har inte gjort det sen innan snön kom i höstas! Så det var på tiden! Och vad mjuk och go han blev! Och hårig. Satan vad djuret hårar.
 
Mer att uppdatera om idag då?
Jag är som sagt ledig i helgen! Ska bli så galet skönt!
Satt och tittade på mitt schema, och jag har ju haft deltid på 70% nu. Och på tolv dagar har jag varit ledig i två.
Och idag har jag varit och skrivit på papper för att gå upp på heltid.
Hejdålivet!
 
 
Och bara för att klargöra en sista sak i inlägget. Vilken sjuk skillnad det är på Whey 80 proteinet och Whey FX!
Whey FX är godare, löser sig hundra gånger bättre och lättare och går att blanda med vatten!

Så, nu ska vi se Mammas Pojkar och njuta av godiset! Och chipset! Och drickan!

För det tycker då jag vi är värda!
 

...Om man ska hålla på med sådana värderingar!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: