Love the 70s

Uppe med tuppen skulle man ju kunna ljuga och påstå.
Så är det inte riktigt.
Vaknade och tittade på telefonen och inte en enda jävel hade skrivit på fäjsboka om någon snö, så jag fick då kliva upp själv och titta ut genom fönstret. Snööö! Och ingen hade skrivit ett ord om SNÖ?
Dagens problematik alltså!
 
Ni som har Spotify har ju inte kunnat missa att Soundrop finns. Och där finns ett "rum" eller vad tusan de kallas, en genre, en kategori? Jaja, som heter Love the 70s där de bara spelar massa bra musik!
Lyssnade hela dagen lång i går, och en låt, eller ja massa låtar dök ju upp som man kände igen!
Som den här Terry Jacks - Seasons in the sun!
 
We had joy, we had fun we had seasons in the sun
But the hills that we climbed were just seasons out of time
 
 
 
Jag sitter och funderar på filter. Inte lätt när man inte riktigt vet vad man vill.
Vill nog kanske ha ett Stjärnfilter 8x, ett ND 4 och kanske eventuellt en Step Up ring så jag kan ha filtren på fler gluggar.
Sen så vill...
 
Jag - ett år sedan. Utan dreads!
 

Hittade en gammal bild på mig som jag inte ens visste fanns. Det är nog Danne som tagit den, för tro mig, det finns inte alls många bilder som existerar på mig.
Jag brukar få Danne att halvdant ställa upp genom att säga att det måste finnas någon bra bild på mig för om jag blir mördad eller så, så har Aftonbladet ingen bra bild att publicera i tidningarna...
Sedan ville jag testa leka lite i Lightroom också. Jag fattar ju inte alls vad det är jag gör eller hur man gör.


På tal om bild också. Jag måste ju fixa bild till det där nya skoterkörkortet innan det blir försent.
På tal om det också, så var det ett tag sedan det dök upp en bild på dreadsen.
 
Skärpning!












KOMMENTARER:
mary

vart hittar jag sounddrop? :))))

Svar: Skriver en utförlig guide till dig på fejjan! ;)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: