Skogskyrkogården

Som Jämtlänningar kände vi oss aningen vilsna på den här stora kyrkogården. Också.
När det till och med går bussturer inne på kyrkogården, ja då är det lite större än hemma.
Och där i Gamla Enskede vart nu det är för det säger mig ingenting mer än att det står på Wikipedia, var man då på självaste Alla helgons dag.
 
Ett stort tack till Malin och Thomas som tog med oss dit, det var verkligen fascinerande med alla levande ljus som lös upp och värmde den kvällen!
Aldrig sett något liknande, det går inte att beskriva med ord vad fint det var så jag gjorde ett tappert försök att ta några bilder.
Danne tyckte till och med den kvällen på kyrkogården var bättre än Gamex-mässan.

Moltas och Klumpen fick ju också träffas då vi gick ett bra tag där mellan minneslundarna, i hopp om att Thomas verkligen visste vart vi befann oss.

 
Jag ville ju inte stå i vägen för de smarta satarna som stod längs efter vägarna med kamerorna på stativ.
Själv fick jag stå ut med lite brus på grund av höga ISO:n, men vadå. Man är väl stadig på handen?
Sedan hade jag även på mitt stjärnfilter.
Fin effekt.
 
Tänkte skriva mer om vår Stockholmstripp, bland annat om hur det gick till när jag hittade mina ljusslingor.
Men jag orkar inte nu.
 
Bilderna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
mwiklund - fotoblogg

Tjenamors!
Tänkte tipsa om en superenkel tävling där du kan vinna en länk till bloggen! Du behöver bara gissa!

Katja - Säljer Mary Kay produkter

Gud vad fint!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: