Resultat

Resultaten från gårdagens spontana nattfotografering. 
Jag hoppas Bea också får till att lägga upp några bilder på sin blogg någon gång! Eventuellt. Kanske. Möjligtvis. Aktuellt.
 
Och bara för att ni ska veta så ni inte tror att första nattfotografiförsöket blev det enda bästa så skyller jag allt på min utrustning. Klent stativ och så får jag trycka manuellt på slutaren var 30:e sekund då jag inte har någon remote så jag kan ställa in lång bulb-slutare eller köra intervall.
Och så blåste det. Sedan kom det moln. Jag var pissnödig och hade ont i huvudet.
Såatte.
 

Ett försök till startrails. Men molnen kom och förstörde. Thelma och Moltas är också i bilden.


Bea ljusmålade sig själv. Ser ni Karlavagnen?



Cirka två minuters exponering
.

 

30 sekunders exponering.
 
 












KOMMENTARER:
Elionora svedjeland

Hej!
Jag har frågestund på bloggen nu så du får gärna klicka in och ställa frågor! Jag lovar att svara på ALLA frågor i ett videoinlägg! Kram:)
http://elionora.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

cirton.blogg.se

"Granbilden" är super snygg!

Art by Anna

Riktigt coola bilder ju! :)

Bea

Haha, KULT! Du är så duktig, väldigt fina bilder!

En annan formaterade ju minneskortet igår utan att ha lagt över en enda bild till datorn...

Men jag är inte bitter. Biter, bither, bithär, bhiter.

Amanda

Fin blogg du har!
coola bilder

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: