Eclipse

Danne påpekade en bra sak under den här otroligt sega filmen i den här Twilight-serien som vi nu tvingats oss själva att genomlida.
När hon har mens då?
Ja precis! Det tänkte dom inte alls på!
 
Vi hade halva filmen kvar eftersom vi började titta på den med Bea och Tobbe förra helgen. Jag tror det var därför de somnade i vår soffa faktiskt.
Så vi skulle ge den en chans till i går och faktiskt se slutet nu när vi ändå börjat kika på filmerna då de sänts på teven.
Det första man ser är en gapande Bella och då övervägde jag att vrida om på Böda Camping istället.
Men vi höll ut medan hon velade fram och tillbaka mellan vampyren och varulven. Hon är mest kär i honom men är kär i han med, lite. Och sedan världens klichéer hela jävla tiden!
Jag ljuger ju inte direkt om jag påstår att Solsidan påverkar ens liv.

Så vad var det för intressant som hände under de där 124 minuterna egentligen?
Det blev lite action i 10 minuter och då visade de samma coola sekvens minst 10 gånger där vargarna hoppade och tog ner och dödade de nyförvärvade vampyrerna i luften.
Sedan återgick Bella till sitt velande - och gapande.
Så har du inte sett filmen så behöver du inte nu heller göra det. För jag har förklarat precis vad den handlar om.

Är det två skådespelerskor som gapar sig igenom hela filmen så är det den här Bella och Keira Knightley. Hon den sistnämnda förstörde ju alla The Pirates of the Caribbean - filmerna.
 
Sitter och förbereder mig inför första natten på jobbet också. Ska väl inte bli några problem. Jag lär ju inte sova mindre där än vad jag gör här i lägenheten TACK VARE VÅRA JÄVLA GRANNAR OVANFÖR!
 
Och sedan kan man ju bara bli för trött på de människor som hela tiden måste hävda sig hur bra de har det på Fäjsboka. Det är ju tragiskt.

Är man verkligen så osäker på hur man har det så man måste övertyga alla andra?
 












KOMMENTARER:
Nicolinafoto

Hur gammal är Moltas nu? :)

Svar: Moltas blir tre år i december! : )
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: