Rootsaga

Idag blir mina första 13 dreads en två veckor.
Det var precis den här dagen, en torsdag, en tvättstugedag för en två veckor sedan - börjar det bli uppenbart? som Danne kom ner och skulle hjälpa mig dra ut den blöta tvätten ur maskinerna (vad nu det är att hjälpa till med) som han upptäckte mina tre första korvar bak i nacken.
Sedan fortsatte det bara.
Innan kvällen var slut hade jag 13 stycken.
Det var också då jag låg och ångrade mig, jag skulle nog tvätta ur dem dagen efter.
Det blev ju bara 13, det här skulle ju aldrig gå. Jag som ville ha ganska tunna också.
Nu är mina korvar bak i nacken lika tjocka som Bullens Pilsnerkorvar. Men jag gillar att det är lite struktur.
För då är de andra mitt på skallen smalare än en blyertspenna.

Fortsatte misshandla mitt hår även under fredagen. Lördagen. Söndagen satt jag med en varm kornsäck på axlarna. Tuggade Ipren, och tjurade på mot värken jag hade i både axlar, rygg, fingrar, händer och inte minst min hårbotten.
Fortfarande har jag en bit kvar fram, som jag inte bestämt om jag ska lämna en bit så det blir lugg.
Men så här ska jag absolut inte fortsätta se ut.
Det lär nog få plats en 8-10 dreads till. (!)


Och idag höll Danne inte på få sig någon middag. Har suttit och klurat i stilmallar och dessa
jävla kodmallar som ska sabba hela skiten för mig hela tiden hela dagen!

 

 

Ja, jag håller alltså på att knåpa på en ny bloggdesign.

En liten teaser kan jag bjuda på.

Mer törs jag inte visa i fall jag skulle ge upp allt i morgon!

 

 

 

 

Update: Frågan är hur tankspridd jag var i går när jag skrev det här inlägget?
Dreadsen blev två veckor i går, inget annat!

 

 

Vad som händer runt omkring mig och de människor jag ser
Allting blir så mycket svårare när tankarna blir fler
Värderingar funderingar om livets korta tid
Om strawberry fields where nothing is real













KOMMENTARER:
~ L I N N ~

Hoppas du får en awesome kväll ! :-D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: