Pilsnerkorv explosive

Då har man varit i Krokom och lagt sommarschemat för den här sommaren då. Ändå till September har jag nu klart hur jag kommer jobba.
Lite lyxigt också att få välja passen själv som man vill ha. Så jag har tagit mest bara kvällar, nätter och helger!
Blir bra det där då i alla fall!

Sitter och väntar på att den försvunne mannen i huset ska ta och komma hem. Han åker bort och jobbar igen nästa vecka, men först ska han få vara hemma två dagar och reda upp ett och annat. Sen får han göra vad han vill.


Så jag skulle ta och förtära något lättsamt, eller snarare middagen från i går. Bullens Pilsnerkorv.
Det tog mig bara två gånger också att förstå att man inte ska värma korven direkt i mikron.
Den första korven small och det blev korvrester i hela mikron.
Andra korven på andra försöket gjorde likadant, fast jag hade lägre effekt.
Så det blev inte lika mycket korv-häng att torka ihop.


I morgon ska jag jobba igen.












KOMMENTARER:
Spystina

Hej va med i min veckans grymmaste.

Linda [fotoblogg]

Om du vill vara super snäll och göra min dag så rösta på mitt bidrag som är nummer 3 i denna tävling: http://erikasundelin.webblogg.se/2012/may/finalister-i-fototavlingen.html#comment

Alla som röstar på mig får en länkning! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: