Boom-Boom

Jag försöker mig på ett litet experiment här för tillfället.

Ni vet den där känslan man får, när man nästan börjar bli vansinnigt trött och less på sig själv för att man inte kan sluta sjunga en vers på en låt, som råkat sig på att fastna i något tomt utrymme där i hjärnsubstansen.
Och det värsta är att man kan kanske fyra-fem ord av hela texten.

"Do you like the boom-boom Jamacian style?"

Det är den meningen som ekat inom mig under hela helgen.
Och det mest störigaste, mest störda? är när man helt plötsligt sätter igång och drar den meningen högt.
För sjunga kan man ju inte.

Så nu sitter jag och lyssnar på den här låten om och om igen, för då kanske jag blir så trött på den att jag tillslut inte ens försöker mig på den där meningen mer gånger. För låtar man tycker är bra brukar ju vanligtvis inte fastna. Och speciellt inte om man försöker lära sig den. Så nu sitter jag och följer med i lyricsen också.

Men jag är glad att det är en Rootvälta-låt som etstat sig fast.
Hade det varit typ Per Gessle hade jag dragit en av Dannes strumpor över huvudet och gömt mig under sängen.

DO YOU LIKE THE BOOM-BOOM JAMAICAN STYLE?
Don’t be shy no pom-pom are dry tonight


Hej trött nyvaken och så vidare...



Fan vad mycket text för en sån liten sak egentligen. Men det jag egentligen ville var att lägga upp en bild.
På mina dreads. Och min tatuering. Den har fått för lite utrymme här på bloggen. Typ en bild.
Men jag har börjat komma på att den är ju åt fel håll.
Man måste vara akrobatisk som få för att inte få den upp och ner.












KOMMENTARER:
amelia

HEJ, tack så mycket och nej, gjorde dom på salongsafari i gbg :)

älskar din tatuering

palle

Din header = aawesome

din tatuering = Awesome!

Du = sjukt söt!

Julia Lemon

Lottar ut 3st snygga personliga designer på bloggen, var gärna med och tävla! :)

Ska även passa på att önska dig en trevlig lördag!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: