Morgon

Vi steg upp tidigt denna morgon. Det gäller att passa på och att ta tillvara på denna dag. Den sista dagen jcg och Moltas är kvar här hemma innan vi åter åker tillbaka till staden. Det kändes lite jobbigt nu faktiskt.
Moltas har det så bra här. Man går ut, tar inte ens med sig kopplet. Så får han kuta av sig, och man ser hur lycklig han är. Då mår mattehjärtat ganska bra kan jag tala om för er hundlösa människor!

Vi var ute redan 08.30 och gick våra sväng i skoterspåren ute på isen. Jag vet inte vad det var för fel på Moltas då han ville ut så tidigt. Eller på mig med för den delen, som klev upp så tidigt. Hunden såg  bara så lidande ut, eller något.

Jag har funderat på att köpa en ny dator för att kunna hålla på lättare med bilder och så i. En snabb jäkel som har mycket plats, för bilder blir det ju, på något vis.
Det står faktiskt mellan en Mac, eller om jag kör på en med gammal hederlig PC. Blir det en Mac blir det ju en laptop, och en PC vill jag ha stationär.
Det är frågan? PC eller Mac?

Så har suttit hela morgonen nu och jävlats på med den hatade appen till blogg.se. Tänkte det skulle kanske gå fortare att lägga upp bilderna då jag var ute, som en direktsändning. Men den vill inte samarbeta med mig. Får upp felmeddelande och den lägger av, gång på gång.
Så jag tog min lilla minidator och tvingade den arbeta och leta reda på de bilder jag ville ha upp här i bloggen.

Så här komme de! Mobilbilderna... Mycket väsen för inget kan man ju tycka, och ni ska veta att jag ångrade att inte kameran följde med i morse. Också...

 

 

 

Emphasis placed on the body and mind
as the heart is off and somewhere behind...














KOMMENTARER:
Johanna

Cool vovve! :)

Annika

Fina bilder :)

Christina

Så fin hund du har. Och vackra snöbilder, ni har riktigt mycket snö kvar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: