Hätta

Sitter med slinghättan på och äter en semla som svärmor gjort och dricker O'boy!
Inte helt fel för en tjockis som jag!

Danne fick hjälpa mig, tur jag har sådan händig pojkvän som klarar av att göra sådant här flick-göra!
Det är blonda slingor jag gör, för den som undrar.
Nu ska vi slita allt det som går på håret!

 


Vill man vara fin får man lida pin!

 

Bara i morgon kvar nu på första praktikveckan också. Hoppas verkligen min handledare kommer till nästa, för nu har jag mest bara stått och varit i vägen för någon stackare som blivit tvungen att ta hand om "eleven".

Hade en sjuk svacka i går, men jag har ju kommit på vad, vart och hur jag ska jobba sedan, så jag får tänka på det.
Måste bara ha betygen, sedan kan jag söka och börja jobba!

Ser ljust på framtiden!
... Och mina slingor!

 













KOMMENTARER:
Erika

Schnöggt! :D Måste få se resultatet å!

Och din cliffhanger; VAD har du kommit på för skoj nurå?:D



KRAMAR!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: