Set sail

Nu är huset borta från Hemnet och det skulle vara kul att veta vilken pappskalle det var som köpte det.
Det hade ju kunnat vara vi.

Men när det nu inte blev så, så antar jag att något mycket bättre väntar.
Ska fan åka och knacka dörr där i området.
Sedan är det bara att påbörja taktiken man utvecklat inför varje jul och födelsedag som liten. Ungefär.
Tills jag fått mig ett hus där jag vill.
Känns ju härligt nu att veta vart man vill bo. Förut har det varit någonstans mellan Krokom, Vaplan, Nälden, Ytterån.
Men nu är det bara här! Ja, så länge inte något ypperligt dyker upp. En egen ö kanske?

För ett är säkert, jag ska inte bo kvar i de här lägenheterna när Ö-hem ska börja sitt idioti att bygga upp.
Inte ut, utan UPP.
Kan de inte ens ta hand om de lägenheter de har i dagsläget ska de fan inte byggas mer heller.
Här sitter jag med mina tysta åsikter. Det brukar vara så.

Moltas är helt slut efter vistelsen hos "farmor och farfar" över gårdagen och natten.
Jag trodde ju aldrig att jag skulle kunna somna utan min snarkande knul i fotänden, men när larmet ringde i morse visade det sig att jag nog visst däckat. Så kul att vakna upp och inte förstå någonting.
Vart man är, och varför i hela helvetet larmet ringer och vad man nu ska upp och göra?

Ja, jag skulle i väg på det nya jobbet och gå en morgon. Känns så bra, så bra!
Sen gav den här satans utbildningen jag gått och plågats med nio månader resultat på lönen också!

Wow, upptäckte nu att Grooveshark finns att ha på en ojailad iPhone!
Sweet, nu tar jag bort min prenumeration på Spotify, Groove har dessutom ändrat så att Reggae är rättstavat!


html5.grooveshark.com

 



Tell me where you going and where you been
Take me away from the world I’m in












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: