Mini-semester

Jag har passat på att ha lite semester med Moltas uppe i byn nu innan jobbet drar igång på riktigt och Danne varit borta.
De få pass jag haft de här två veckorna har jag kunnat pendla.
Har fått låna en bil av mamma och pappa nu också, så nu ska det flyta på smidigt så man slipper passa på bussar hela tiden!
 
Så idag kom man "hem" till stan igen.
 
Vad ska jag mer komma på att skriva? Midsommaren var kul. Resten av tiden har varit kall och blåsig.
Moltas är deppig, fast han gillar tik-kisset- Det finns nog inget tik-kiss i Laxsjö. Bara räv-kiss...


Ser att det gjorts om här på blogg.se. Fan vad tjorv. Har ju inte kunnat lägga upp en endaste bild då skit-appen (märks det att jag gillar den?) inte alls fungerar.
 
Så därför kommer massa bilder nu, i någon konstig oordning, för jag har varken tid eller ork att fixa till skiten.
 
Ne, packa upp och packa om då kanske. I morgon börjar jag jobba 13 och slutar 21.30... på fredag! (!)
 
 
 

Moster Birgitta tog en så bra bild på Danne på Midsommaraftonen, som jag snor utan att fråga!
 

Bilen fick lite omsorg också
 

Ristafallet som vi var och besökte en dag på jobbet.
 
 
 
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: