Tråkigt

Tråkigt väder, tråkigt liv, tråkig hund som ligger och fiser direkt under mig.
Undra vad han ätit egentligen?
 
Hussen jobbar över, och bara för därför tänker jag inte börja med maten än, bara sitta här och andas in Molles prupplukt och njuta av lite musik. Känns som det var evigheter sedan man kunde göra det.
En annan sak som är evigheter sedan, känns det som, är att se på film. Har varit så sugen på det idag då det är regn och rusk ute. Jag gillar egentligen regn och rusk-väder! Sedan vill jag ha choklad! Och te.
 
Sen ska jag iväg och hämta mina skor som jag beställt.
Har fått för mig att det här skulle bli bra jag, så tog och klickade hem en jacka och ett par skor.
Mina gamla godingar har nog gjort sitt då det börjat bli titthål för fötterna i dom.
 
    












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: