Inget mer gummi!

Det som hänt sedan i går är att jag nu är helt gummifri i håret!
Mirlinda var hit och hjälpte mig slita ur alla gummisnoddar jag haft i hårbotten nu i tre veckor.
Så nu är det cirkelmassage i hårbotten som gäller för att jobba med utväxten.
Jag vet inte om jag ska behöva förklara den metoden, men jag testar väl bara för att fylla ut med lite text, och ifall någon kanske skulle bli sugen på att prova!
Man tar en dreadlock mellan fingrarna nere vid roten, sedan masserar man hårbotten i en cirkelrörelse tills man blir less. Då ska rötterna tova sig och växa ut och bli snygga dreads, förhoppningsvis.
 
Men hello sunshine!
 
 
Precis, de snoddarna är nu också borta!
 

Hittade igen min favoritapp jag hade till iPhonen, men tyvärr var den inte lika kul till Andorid då den inte förhandsvisar bilden direkt i kameran, utan man ser inte förrän efter man tagit bilden hur effekten blev. 
Tråkigt. PowerCam heter den i alla fall.
 


Orka vara seriös.
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: