Gummisnodd

Eftersom ni nu tjatar, och är så lätta på "kommentera-knappen" som faktiskt finns här nere till höger så tänkte jag uppdatera lite mer om mina dreads.
Olol.
 
Mina tjocka dreads.
Mina korvar som jag älskar så mycket, och som jag bara tycker om mer och mer dag för dag.
Precis, dom ja.
 
Idag tog jag och tvättade dom igen. Min hårbotten får egentligen aldrig vila då jag är och drar och sliter, sedan när jag jobbar och är bland folk vill jag ha mitt hårband på. Så det kliar lite lätt ibland. Så man nästan håller på att bli galen.

Dreadlocks schampo-tvålen från Knotty Boy är förövrigt hur bra som helst. Om ni nu skulle få för er att köpa den av någon anledning.

Sedan har jag suttit ute i solen x-antal timmar idag och gått igenom varenda dread, palmrollat och virkat in lite överflödigt småhår. Sedan tog jag bort alla små gummisnoddar jag haft på topparna!
 
Haha, fyfan vad kul. Dreadlock - Firefox's stavningskontroll föreslog dasslock!

Jo.
Nytvättade dreads som nu börjar bli två veckor gamla. Eller tror vi började precis för två veckor sedan idag.
Så de äldsta dreadsen är 14 dagar. De längst fram på skallen får ni räkna av tre dagar från.
För att vara viktig.
 

Mirlinda, jag har din tokrosa snodd!
 

Kunde inte låta bli. Min duschfrisyr. Praktiskt - ja!
 
 












KOMMENTARER:
Mir

Hahaha behåll den du, kan vara bra att ha som slit och slängsnodd när du färgar lr virkar lr whatever. Säg till om du behöver hjälp med något med dem.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: