Dreads, igen

Varför har ingen sagt till mig att Infected Mushroom kommit med ett nytt album?
 
 

I alla fall. Det var inte bara det jag ville. Har sådana problem att komma på en rubrik till det här inlägget så jag fastnar hela tiden och når inte framtill  dit jag egentligen vill, vart nu det är.

Molle skuvar runt på sin kub just nu och är allmänt missnöjd. Det har regnat hela dagen.
Det har alltså varit en perfekt dag att åter igen sätta igång att göra mina dreads på. Men den här gången med hjälp från Mirlinda!
Så just nu är det helt uppdelat i finare sektioner än mina med hjälp av sådana där små gummisnoddar man har i hästmanar och några korvar bak i nacken är gjorda. Så det återstår en hel del så vi ska fortsätta under morgondagen.
 
Det märks att jag gjorde lite fel då jag gjorde mina dreads själv, för jag hade aldrig packat mina så som man ska göra.
Nu är de riktigt packade och därför också mycket kortare än mina förra. Så använd en riktig stålkam!
Sedan kommer de gå till sig eftersom både på längden och tjockleken.
 
Som sagt, jag litar stenhårt på allt (ok, kanske inte precis allt, men nästan) det Mir säger, hon kan det här hon!

 
Bye lurv!
 

Hej korvs!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: