Döda den här dagen

Jag visste att jag skulle komma att få användning av chokladkakan jag faktiskt sparat i min väska sedan förra helgen.
För det första. Jag - spara? choklad?? förra helgen???
För det andra. Jag - väska?
Faktiskt så har jag börjat lära mig att ta med den där luderslungan. Jag ser ju definitivt inte ut som alla andra tjejer med min färgsprakande, blommiga Billabong väska.
Och sedan att jag också definitivt ska till att knöla ner hela kudden i den så den ser ut som en som gått över tiden, gör ju inte att man ser 5 år äldre ut direkt.
Men jag ska fan sluta bry mig om vad alla andra kan tyckas tänka. När jag inte orkar göra det själv.

Så nu satt jag nyss och mulade i mig min choklad, som att det var en mening att jag skulle hitta den just i kväll, efter en ganska värdelös dag och nu med huvudvärk.
Huvudvärken har jag fått efter strömavbrottet som bara varade runt fem timmar...
Oj så inte kul det har varit och jobbat då.

Nej, i morgon är det jag som faktiskt tar och gör något åt den saken.

I morgon också...
 
Shit vad världelöst utan bild.












KOMMENTARER:
Mir

Choklad går alltid att ordna annars... och ärligt, varför bry sig i vad andra kan tyckas tänka om det? skyll på mig annars jag som förstört dig , jag går ju för fan runt i pyjmas ute här haha och morgonrock på affärn och div hahaha...

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: