So good

Jag kan bara säga; fyfan vad skönt det känns att jag kommer sluta skolan tidigare!
Vecka fem byter jag klass, spännande och nervöst. Sedan har jag bara den där gruvsamma praktikperioden kvar. Sen är jag klar. Hela fyra veckor tidigare än vad jag skulle. I slutet på mars då om jag räknat rätt.

Efter det här ska jag aldrig mer gå i skolan. Fyfan jag kan också bli en ekorre i hjulet och sen när man hatar jobbet för mycket kan man alltid ta semester genom att gå hemma och föda unge efter unge. Gå på alla möjliga bidrag och sedan får man vara hemma rätt mycket som jag fattat det genom att vårda sjuka barn.

Ne fy fan. Inga barn! Då får man inte en enda sovmorgon förrän de är runt 18. Och då ska man börja tjata på att de ska kliva upp under dagen istället.

Är det så att de som jobbar inom vård och omsorg skaffar barn tidigare? Det är min lilla teori jag har.

Men jag ska inte bli en av dom!



Things will different today if I only find a way
Things are always often better greener on the other side
Cross your fingers for the best
You must always stay true














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: