Nattfoto

Tog med mig kameran och mitt allra ljuskänsligaste objektiv ut på Molle-svängen i går kväll.
Det är ju bara för vackert med all snö som fastnar i träden. Optimalt var det däremot inte, då det snöade.
Hade inget stativ heller för den delen, så jag är något impad faktiskt över hur bilderna kunde bli så bra trots ganska högt ISO och låg slutare. Ja, man är ju stadig på handen också då ska tilläggas!
Kameran är som tur vad vädertätad, med med tanke på vad min förra trotjänare gått igenom så är jag inte så noga att bry mig om väder och vind när jag ska ut och fota.
Canon dom kan dom!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frösön by night.














KOMMENTARER:
Erika

Syperfina bilder!! Mäkta imponerad :D Är den gamla for sale?



Ses snart hoppas jag!



Kramar!

Erika

Superfina skulle det givetvis stå xD Fail!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: