Ja just.

Det blir nog ingen bio i helgen. Efter jag hämtat ut min julklapp med biljetter för två och den där stora popcornmenyn (jag som inte ens äter popcorn) så går jag in på SF Bio för att boka in mig på premiärdagen.
Så ni kan ju bortse från mitt tidigare inlägg.
ÖSTERSUND VISAR INTE ENS DEN FILMEN! Skitstad! Skitbio!
Och någon annan film är jag inte sugen på att se heller. Sitta där och trängas i en trång sal.
Sist jag var på bio. Kenny (Starfighter) Begins faktiskt, så var det oskärpa i ena hörnet på duken. Det var riktigt kasst ljud. Tror det var i en av de mindre salongerna.

Inte konstigt folk ägnar sin tid åt fildelning.

Så vi fortsätter vår helg med att titta på Sons of Anarchy, är inne på tredje säsongen nu.














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: