Flow

Äntligen är jag ledig! Den här veckan, och förra också, så har jag antingen gått skola eller jobbat. Eller båda.
Så nästa månad blir jag rik.

Och dyker det upp ett enda grupparbete till på skolan vet jag inte vad jag gör. Jag hatar ju sånt.
Grupparbeten och redovisningar. Jag hatar ju sånt!
Så idag har jag suttit... ett litet tag i alla fall och betat av några saker jag ligger jätteefter i.
Måste nog prata med skolan att jag kanske inte alls hinner byta klass. Att jag måste ha tiden för att komma ikapp.
Vi är ju en testklass som de provar allt med, så vi läser typ turbofart på prov. Och ingen verkar klara av de.
Så jag hade ju tänkt hoppa ner en klass, och nästan alla andra är tänkt att hoppa upp en klass. För att hinna med.

Den här veckan har jag bara ätit äppelpaj som är onyttigt, och det var i måndags.
Sedan har jag levt ett nära samliv med min blender och äppelcidervinäger. Det är fan gott!




Ok, lite kul har vi på skolan också. Här är tre klasskompisar som redovisar levnadsåldern Ålderdomen.
Jocke gick in för sin roll, så han rakade till och med av sig håret!

Själv hade man Medelåldern.

Nu ska jag väcka Danne så vi kan plöja igenom ett par avsnitt av SoA. Var ju ett tag sedan då jag inte varit hemma.
Och så är jag sugen på att gå ut och fota "kusarna".


No one can tell us we're wrong cause we been waiting for so long













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: