Det var länge sedan

Tog en titt på mitt CV precis. Var som sagt ett tag sedan det fick sig en genomgång.
Känns samtidigt skönt att det bara har fått legat. Inte som förut, då man till och med kunde drömma CV:n.
Fick i alla fall pillra dit lite nya erfarenheter och kunskaper. Distansutbildningen till PA, vikarie inom LSS och så nu då utbildningen till USKA.

Ser att de söker så fruktansvärt mycket folk inför sommaren nu på Platsbanken.
Men jag vet inte hur jag vill eller ska göra med det.
Antingen väntar jag och ser vad som händer efter min praktik, kanske glider jag in som en tvål på något sätt där, eller så chansar jag och söker nu. Inte för att jag är supersugen på att jobba lika mycket som förra sommaren.
Då var man ganska låst. Fast på ett sätt kom jag på att även fast man jobbade heltid så hade man mycket fritid, ändå. Det är bra. Och Danne fick ju bonus!

Det är ju inte så att jag tackar nej om jag skulle få något, så viktigt är det inte att vara ledig under sommaren. Det kommer ju flera.
För nu sen ska jag börja bygga upp hus-kontot!

Har ju verkligen hittat världens finaste, mysigaste, lilla hus någonsin. Men det är bara till uthyrning...

Och nu fanns inte annonsen kvar längre...

Så då kanske jag måste börja fundera på om jag ska gå på skolan snart istället.













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: