Wajn

Hade inte Grooveshark stavat Reggae fel på deras radiostation så hade jag inte betalat 49 kronor i månaden till Spotify.
Men nu har de valt att stava fel, ReggEA, så därför betalar jag för att få det åtminstone rättstavat på Spotify.
Vilken jävla skit kan man ju tycka!
Det är lika surt, faktiskt, som när min svensklärare hade rättat mig med sin röda jävla penna som hon gladeligen missbrukade. Strukit över mitt rättstavade reggae med det röda bläcket till oigenkännlighet och satt dit sin version av ordet. ReggEA.

Nej, nej, nej, nej!

Lite tisdags-wajn. Men jag är inte bitter för det. Lyssnar på Kultiration och sitter och funderar över varför jag inte lyssnat mer på dom tidigare. Samtidigt försöker jag lista ut om det blir någon mer URF. Blir det en festival i sommar måste jag åka. Det kan alltså vara sista chansen att göra något man alltid velat. Uppleva musiken live.
Och inte nån jävla Winnerbäck!

Annars hade vi en temadag idag. Mobbing. Som att man aldrig haft det tidigare. Dagar om mobbing alltså. Inte mobbing. Då man mobbas. Alltså information om hur man gör. För att inte mobbas.

Jag vill ha bilder på bloggen, annars är det kanske megatråkigt om man ändå klickat sig in här, och man inte får se någon bild utan bara massa meningslöst textande.
Så därför tar jag några från Molles blogg. De flesta hamnar ju där.

 

 

 

 

Kultiration - Seaside

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: