Mini

Min konsultbror borde verkligen skaffa sig en liten konsulthund, tycker då jag.
Så jag tror jag gick och hittade den sötaste Bullterriern någonsin på Blocket, så jag själv blev sugen på honom!
En liten kille på snart fyra månader! Swedstaffs heter kenneln.


Klicka på en av bilderna för att komma till deras hemsida.

Visste ni förresten att det finns något som heter Miniatyr Bullterrier? Precis som en bullterrier fast de blir inte fullt lika stora.
Oerhört söta. Enzo på bilderna är en Mini.

Och jag kan också säga att de hade verkligen några fina staffar också den här kenneln. Jag gillar normalt inte Amstaffar, för oftast som oftast brukar de se ut som taxar i ansiktet med långa fladdriga öron och avlånga, smala nosar. Sedan är det ju oftast som oftast "fel" folk som skaffar dem också. Därav min lilla skepsis.
Dom ska ha korta, små, spetsiga öron och kraftigt käkparti och kropp. Då är de fina.
Men jag skulle aldrig i mitt liv vilja ha en sådan ras ändå.
En Fralla eller en Bullterrier om man fick välja. Men jag kommer aldrig byta bort den Engelska Bulldogen!

Ante, köp Enzo nu!













KOMMENTARER:
Konsultbror

Vad fin han var!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: