Hylla

Vad blir egentligen snyggast?
Har suttit i Photoshop och lekt lite med tanken på att jag ska upp med hyllor, eller hylla, bakom soffan.


En eller två?

Och ursäkta röran. Så här brukar det normalt inte se ut. Hunden brukar ligga där, men jag får lite smått panik nu när jag ser på bilden hur mycket skräp det är på bordet, kudden är vänd åt fel håll och pläden är inte hopvikt!

Åtgärdat nu!
Men som sagt, hyllorna har jag med mina avancerade Photoshopskills pillat dit på väggen.
Ska det vara en enda lång, eller två?

Hyllorna heter Lack och finns på Ikea i två storlekar. Antingen 190 eller 110 cm.

Och sedan! Vet ni vad! De där Kitsch-Bulldogarna som jag sett ut på en annan sida nu ett tag och dreglat över, finns på Mio! Blev lite förvånad när jag fick hem katalogen och den där bulldogen, eller dörrstopp som det egentligen är, fanns med på mest varje sida!



Kitsch dörrstopp på Mio

Svart eller vit?













KOMMENTARER:
Erika

Ba för att du gnällde, så kan jag säga att jag röstade på 2 (TVÅ!!!) hyllor ;) Så nu vill vi se allt uppe!:)



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: