Semester

Skulle man kanske ha velat kallat det.
Men jag tog bort några pass så jag skulle bli långledig. Ha lite sommar och ledigt åtminstone. Och solen och sommaren som inte tycks ha kommit förrän nu kom ju precis alledels lägligt då alltså.
Lite flyt ska man ha.
Så nu är jag och Molle hos "momma och moffa" och blir bortskämda. Molle är nog mest bortskämd. Hade det inte varit så mycket flygfän i luften som bits och suger blod hade han kunnat bo ute på gräsmattan med sitt däck och bollar. Suttit där och varit missnöjd över att ingen vill leka med honom.
Ja, han skulle haft en lillebror!

Sedan har vi ju varit på badplatsen nästan alla dagar så han har fått bada och härjat i vassen. Vass-minator-2000. 

Eller nåt?

Så nu när jag skriver det här inlägget är det egentligen slut på den här ledigheten. Blev inringd att jobba i morgon (vi ska bara äta hela dagen så klart man inte kan tacka nej till det passet) så Molle kommer få vara kvar i skogen tills på måndag, då åker jag upp igen och är lite mer ledig.

Och nästa helg är det Hoting Old Car Meeting. Mums!.

Ska på arbetsvju inne i stan på måndag också, och det här jobbet hoppas jag verkligen på!
Det hade inte kunnat komma mer lägligt med ett erbjudande om nytt jobb än just nu!
Och det vore inte så pjåkigt med tre olika jobb heller!

Sedan har det väl inte hänt så mycket mer under den här tiden.

Dreadsen gonar till sig allt eftersom och jag gillar dem mer och mer. Lite mer längd på dom nu, sen så!

Ska testa knöla in lite bilder från mobilen sen. Så kommer det inga bilder, lyckades det inte
Det gick då inte blogga direkt från mobil, så jag var lat och stal pappas data en sväng. 

 

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: