En månad då

I lördags var det fyra veckor sedan dreadsen började arta sig på skallen.
Och idag, onsdag är det precis en månad sedan de blev "klara".
 
Tänkte jag skulle komma upp med lite bilder för att visa utvecklingen på de här korvarna.
Och för att jag inte har så mycket att göra då hunden vägrar kliva upp ur soffan.
 
Lättsamt med en hund som inte vill göra morgonpinken förrän vid tre-halvfyra-tiden på eftermiddagen.
 
Den här bilden är alltså tagen direkt efter de var gjorda.


Och nu.


Och igen.


Igen.


För att inte trötta ut er med bilder på dreadsen, så lägger jag upp lite bilder på Moltas från när vi åkte iväg och fiskade en kväll. Det var så fruktansvärt vackert med alla svarta moln där solen klämde sig igenom och hur man såg de lokala regnskurarna över Oviksfjällen. 
 




 
 
 
 












KOMMENTARER:
mary

Liiinn du är så jävla vacker i dreads!! :)

Y

Jag.Älskar.Ditt.HÅR!

Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Jädrar va snyggt det är! Du passar verkligen i det :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: