A Likkle Supm Supm

Jag har helt glömt bort att jag skulle ha tagit kort på mina korvar. De fyller faktiskt en månad den här helgen.
Så fort tiden går. Jag skulle vilja testa bleka dom lite, mest för att få se hur mycket de egentligen växer.
 
Har suttit och beställt lite kläder nu, både åt mig och gubben. Svettas lite lätt när kundkorgen blir allt dyrare och dyrare. Kläder är inte sådant jag gärna lägger ut pengar på. Idag hittade jag en lukta-gottis på Willys, en sådan där Air Wick Reed Diffuser, med pinnar ni vet. Den luktade gott.
 
 
Nätshopping är så jävla bra. Då slipper man skämmas över rabattkoder och kuponger. Något som jag absolut inte kan använda IRL. Då känns det lite tattigt. Om det inte är hundmat då. Eller köp två. Osv.
Men på internet kan ingen se dig skämmas. Så det som tar längst tid för mig innan jag faktiskt har klickat hem det jag ska ha, är att finkamma hela the world wide web efter en rabattkod, eller kanske någon sida som har varan billigare.
I det här fallet fick jag ge mig på flingpaketet. Sedan har jag på något konstigt vis fått studentrabatt, hihi!
 
I dag var vi iväg till Granboforsen igen. Danne och Krille hade fiskekort som de var tvungna att utnyttja till fullo.
Såklart.
Fan min doftranka blommar om igen, och det luktar så gott, den står alldeles bredvid mig här i fönstret!
 
Mobilbilder var det ja, sedan ska jag gå och sova så jag orkar upp i morgon bitti. Sen blir det jobb ett dygn.
Jag klagar absolut inte!
 
 
 
 
 
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: