Framtid

Igår efter middagen:

- Jaha, då får vi se vad framtiden har att erbjuda då!
- Ja, tror du vi har nån då?
- Det ser lite mörkt ut.

Så himla gamla, goa, roliga, glada människor! Det finns alltså hopp om att en dag bli gammal, det har jag fått lära mig nu.
Fast kanske inte om det ska fortsätta i samma takt som nu, med besparingar och neddragningar och allt annat som styrs av pengar...

I morgon gör jag min sista dag på praktiken också!


Tog den här bilden när jag var ute med Molle förut idag.
Tyckte det såg lite fränt ut med alla cirklar på isen.














KOMMENTARER:
Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

Sanna

Hej !

Allt bra med dig ? har du några planer för påsken ?

- bbella aka huuynh ::

Få flera läsare in till din blogg ? anmäl dig på min awesome tävling !

länk:
http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/tipsad-3-415-.html#comment - lycka till

John

oj vilken awsome bild!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: