Atrocities of IJA

Jag kan absolut inte förstå vad jag ska blogga om nu när skolan slutar.
Steg upp tidigt i morse efter att ha sovit hur dåligt som helst. Jag gör det när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efteråt. Jag ligger och grämer mig för att behöva kliva upp när de där få timmarna gått.

I alla fall.

Jag tog mig på skolan för jag skulle ha någon slags återförening sedan APU:n. Visst hade jag kunnat gissa mig till att hela den lektionen skulle gå ut på att berätta för alla andra om hur min plats varit. Och så vidare.
Förskoleklass efter sommarlovet. Rita och beskriv. Färglägg gärna.
Men inte hade jag kunnat gissa mig till att jag skulle ha den på eftermiddagen.

Och sedan när jag berättade för läraren att det var Temadag Smitta på eftermiddagen som jag skulle gå på så kunde hon inte förstå varför jag skulle gå på den, då vi "haft" den. Som tur vad hade jag medhåll från mina klasskamrater som kunde intyga att vi inte alls haft den Temadagen. Det är alltså inte bara jag som yrar.
Den och flera andra dagar som inte har blivit schemalagda på vår start.
Så nu har vi flera Temadagar som faller på vårt ansvar att ta igen, för att skolan gjort fel.
Egentligen behöver jag inte oroa mig över innehållet i bloggen då, eftersom det tycks som att jag aldrig ska bli klar med skiten.

Så nu ska jag sitta och vänta på att gubben som ska köpa våra däck ringer.
Och sen måste jag skicka ett mail med vad som var bra och dåligt med min praktik, då jag nu inte kunde gå på den lektionen i eftermiddag.


Pimpeltävling i Laxsjö'a!


Hur många Mora Nova hittar du i bilden?

 




There's a thing no one else now inside of me starting to grow












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: