420

Detta kan bli en dag att komma i håg!
Roligt att jag först också skrev: komma i hår.

Förlåt mamma, men jag har påbörjat att göra min dreads.
Det är liksom bara hår. Det växer ut nytt. Man måste få prova på, de går att klippa av, och då får jag testa ha kort hår också! Det som inte för något gott med sig, eller hur man säger.

Än så länge trivs jag så bra i det trassel jag har. Har bara fått så fruktansvärt ont i axlarna och i huvudet.
Jag gör dom helt själv, så det känns ju på och tar tid.
Men vill man vara fin får man lida pin!
Det här kommer bli så bra!

Nu har jag snart uppfyllt två stora önskningar. Den första var att äga en Engelsk Bulldog - check!
Den andra är att skaffa dreads. Snart check!
Den tredje att vinna några miljoner på Lotto och sedan den fjärde att bygga mitt drömhus och den femte blir att köpa en bulldog till.

I och med det här då har jag lagt till en ny kategori här på bloggen, Dreads.

 

 


Bilderna är tagna från Facebook-sidan Dreads.

 

Fyfan vad snyggt!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: