Senior Living

Jag tyckte väl att den här dagen gick ovanligt segt. Men mycket fick jag gjort!
Tiden på datorn var inställd på en timma bakåt i tiden. Lite brydd blev jag allt när jag kollade på mobilen och den var halv fem, och inte halv fyra. Som tur vad jobbade Danne över så jag hann klart med maten till han kom hem ändå!
Idag har jag blivit klar med två uppgifter, samt att jag snart är klar med den som ska in på andra skolan.
Jag har verkligen inte gjort annat idag än suttit med skoluppgifter. Snacka om att jag känner mig ambitiös! 

Och så skulle jag testa göra en sån där "inne-grej". Baka Cake Pops. Men de gick inte så bra. Själva degen blev nog lite lös. Man mixar bara ihop Ballerina och lite Philadelphiaost, och sen formar man små bollar av dessa som man sticker en pinne igenom så det blir en klubba, och doppar i vit choklad. Det slutade med att det blev några bollar på skärbrädan som jag smetade vit choklad på. Inte så goda blev de heller. Tänk er smaken av att man gojsar runt en ballerina i munnen länge och väl, sedan spottar ut den vältuggade degklumpen och sedan äter upp den igen. Njae...


Ö-bo var här och borrade upp en ny armatur i köket igår...
Snett och fint, och färgkalfläcken som blev efter den andra lampan fick vi på köpet


Mitt studieimperium... Jag fick överstrykningspennor igår!


Mina fina Cake Pops, eller kanske Cake Flops?

Röyksopp - Senior Living












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: